Alla inlägg den 1 april 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 1 april 2009 17:50

Hejsan

Usch vad jag har blivit dålig på att skriva borde skämmas.

Nu till vad som hänt den senaste tiden.

Dom har sedan måndag morgon tapetserat om i vardagsrummet och hallen nu är han äntligen klar det blev jätte fint och ljust.

Undrar bara hur det ser ut med möbler på rätt plats vi funderar på att köpa lite nytt av det som blivit slitet under åren.

Elias är åter igen förkyld men inget annat än så, mer tänder är på väg.

Cassandra har idag sätt årets första blåsippa på dagis det måste ju betyda att det är vår eller vad tror ni?

Annars har det inte hänt så mycket under veckan mer än att jag jobbat varje kväll känns som en bra grej att få ladda batterierna lite.

Snart har jag turkiska lektion skönt att det är i samma lokal som jobbet.

Bulent kom och hämtade barnen kl 1700 idag så nu har jag lite paus att äta och andas på.

Har varit en jobbig vecka då båda barnen varit med mig på jobbet samt att dom är så trötta på eftermiddagen vilket gör att dom är jätte gnälliga .

Har även bråkat med kopiatorn idag som låser sig efter vart tionde papper och det var en tjej som skulle skriva ut 300 papper gissa hur skoj det var.

Blä på maskiner.

Skulle ha fått sällskap av Emma idag på jobbet men hon avbokade då hon skulle klippa sig synd hade varit kul att träffas då vi träffas så sällan.

Skulle också ha träffat S idag men det blev inget av det heller då hon inte mådde så bra hoppas ni mår bättre nu.

Men däremot trots alla avbokningar blev det en lyckad dag då Reneè och Bella kom över på fika det var mycket trevlig det var en evighet sen vi sågs.

Tack för en trevlig dag Reneé.

Sitter nu och funderar på vart min lärare är då vi börjar om en kvart och han inte syns till ännu.

Nu kom en av mina kurs vänner hoppas läraren kommer också.

Nej nu måste jag gå skriver mer imorgon om jag hinner.

Kram på er och trevlig kväll i vår solen.

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards