Alla inlägg den 15 april 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 15 april 2009 15:10

Nu sitter jag här vid datorn båda barnen sover middag efter en stunds lek ute på gården (det var kallt).

Sitter och funderar på en sak det har på senaste tiden känts som att mina vänner undviker mig eller inte är lika prat glada som dom tidigare varit vet ej om det är något jag gjort eller sagt men det känns bara konstigt.

Hoppas det bara är något jag fått för mig vill inte förlora fler vänner.

Vet inte vad det är men mina vänner jag haft i livet har haft en tendens att bara försvinna helt plötsligt och jag har än idag inte fått svar på varför från någon av dom hoppas inte mina nuvarande vänner gör samma sak (orolig).

Trivs jätte bra med dom vänner jag har just nu men det känns som att något är fel om jag gjort något fel snälla berätta det så jag kan gott göra er.

Hoppas ingen tar illa upp för att jag skriver det här vågar inte fråga rakt ut och jag vet att dom flesta av mina vänner läser min blogg.


Nu har Elias vaknat måste ta honom han är jätte ledsen.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag.

Kram en förvirrad Carro



Av Caroline Adam Caglayan - 15 april 2009 08:25

Nu har en ny dag börjat och natten har varit enormt lång men utan sömn, Elias fick vaccination igår och hade jätte svårt att somna på kvällen han var jätte orolig i kroppen lika så hela natten han sov en stund och vaknade ganska snabbt igen så höll det på tills kl var 5 i morse.

Cassandra vaknade kl 2 i natt och hade drömt något läskigt så hon fick sova hos oss och än sak är säker när alla ska försöka få plats i samma säng är det trångt för barnen kan inte ligga still när dom sover.

det slutade med att jag har världens påsar under ögonen och huvudvärk i massor ska se om lite te fungerar.

Vad dagen har att erbjuda vet jag ej ännu.

Ska på turkiska lektion idag annars inget märkvärdigt.

Varför klarar barn av att vara vakna halva natten och vara super pigga iallafall när dom vaknar?

orättvist.


Har börjat läsa en blogg sen ett tag tillbaka och en mamma som har fått cancer och det är helt otroligt vad hon får kämpa mentalt.

Vet inte om jag själv hade klarat av det.

kram carro

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards