Alla inlägg den 3 april 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 3 april 2009 13:36

Hejsan

NU är det både fredag och vår kan det bli bättre.

Sitter just nu på jobbet och gör inte så mycket väntar på att kl. ska bli 1500 så jag får gå hem barnen sover just nu så jag passar på att skriva lite.

Vi ha rnu börjat få ordning på vårat vardagsrum igår tvättade jag fönster samt monterade ihop möblerna det blev jätte bra.

Idag har det inte hänt så mycket barnen vaknade glada och det höll i sig i ca 5 min sen brast det ut i gnäll och bråk dom har bråkat jätte mycket sista tiden om allt och inget men jag försöker se positivt på det för någon gång blir det säkert bättre.

Elias är fortfarande förkyld och gnäller nog mest på sina tänder som bråkar lite med honom jsut nu 2 framtänder är påväg ut samtidigt "kanin tänderna" så förstår ni nog vilka jag menar.

Cassandra har ramlat och skrapat knät i dag då vi gick till bussen för att ta oss till jobbet.

Hon vägrade titta för solen sken i hennes ansikte hon har aldrig gillat sol i ansiktet så helt plötsligt trilalr hon och skrapar knät mindre skoj.

Hon fick plåster och nu kan hon inte gå säger hon barn är roliga.

I helgen händer ganska mycket idag efter jobbet ska vi åka till väsby och hälsa på mina svärföräldrar ska sova över där inatt.

Imorgon ska jag och Bulent åka till Rusta och köpa en matta jag hittat samt lite annat smått och gott.

Sen ska vi och barnen handla skor åt Cassandra hon måste han nya gympa skor samt att hon ska få ett par sandaler till semestern.

Vi får se om vi tar med barnen till Rusta också annars får dom vara med sin faster.

På Söndag ska vi fixa det sista hemma.

Hör av mig under helgen om något av mina planer ändras.

En fråga bara varför har folk en tendens att sluta höra av sig bara så där från ingenstans har en vännina som jag försökt få tag i nu ett bra tag men hon svara inte när man ringer hennes mobil, hennes man svara när man ringer hem till dom och hon är aldrig hemma undrar om jag gjort något som sårar henne eller så vore skoj att veta det i såfall.

Hoppas det löser sig till det bästa.

Nu ska jag äta banan kaka som jag bakade igår.

kram på er och trevlig helg.



Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards