Alla inlägg den 17 april 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 17 april 2009 13:08

Vi har precis kommit hem efter en lång lekstund ute i solen tyvärr var det ej så varm som jag hoppats på.

Cassandra har precis somnat och Elias river runt i vardagsrummet.

Själv har jag precis fått reda på av min man att han inte ska ut i kväll för dom behövde honom på jobbet imorgon.

Tycker synd om honom då han jobbar så mycket hela tiden men samtidigt tycker jag det är skönt att han är hemma ikväll nu när Elias ska ha sin medicin 2 gånger per dag och jag tycker det är svårt att ge honom den själv lättare när man är 2 st.

I helgen är det fullt upp.

Thor fyller ett år så då blir det kalas och grillning efteråt imorgon.

Innan dess ksa jag försöka packa ihop barnens rum då dom kommer på måndag för att riva bort golvet.

Söndag ska vi på dop Hugo ska döpas så nu är det fullt upp igen det märks att det är vår.

Känner mig lite deppig min syster fyller år imorgon och jag har ingen möjlighet att åka in till stan och fira henne hoppas hon förstår och att vi kan fira henne en annan dag istället.

Nu ska jag hänga tvätt och försöka ta reda på varför Elias är helt hysteriskt arg på blöj paketet han släppat fram.

kram på er i vår solen



Av Caroline Adam Caglayan - 17 april 2009 07:50

Jippi solen är här den har varit saknad en några dagar nu.

Så idag blir det ut och leka på gården igen men med solen i vår närhet.

Elias fick sin första dos med medicin igår kväll och han sov jätte bra så skönt men han har en enorm hosta fortfarande.

Jag själv har ont i halsen och kännermig matt i kroppen hoppas man inte åkt på något skit igen.

Cassandra mår toppen bra och gubben verkar också må bra.

Gubben ska eventuellt på kil kväll i kväll med några polare och hans bror skoj då sitter man ju här en fredags kväll själv och med min otur inget bra att se på tv heller troligtvis har inte kollat ännu.

Skulle egentligen ha gått på en vänninas sons kalas idag på eftermiddagen men vågar inte gå dit då både jag och Elias inte mår hundra procent bra och det troligtvis kommer komma massa bebisar vill inte göra dom små liven sjuka.

Nej nu är det frukost som väntar sen är det lekparken ska försöka hinna slänga in en tvätt innan vi går.

Hej hopp ha en bra dag

kram Carro


Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards