Alla inlägg den 19 april 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 19 april 2009 16:39

Höll på att glömma förlåt.

Vi var ju på Thors 1 års kalas igår det var jätte mysigt men kallt då vi promt skulle grilla så var jag både frusen och hungrig när jag kom hem mina barn ville inte att jag skulle ha någon mat. 

Annars var det en toppen dag med massa gott. 

Tog inga kort då jag inte fick någon möjlighet av Elias och övertrötta Cassandra. 

kram på er


Av Caroline Adam Caglayan - 19 april 2009 16:32

*Cassandra och Fanny

*Elias och Hugo leker

*Jag redo för att gå på dop

*Mina älskade killar

*Elias påväg till Thors Kalas


Dop

Av Caroline Adam Caglayan - 19 april 2009 16:00

Hejsan

nu sitter jag här vid datorn igen barnen sover gubben skruvar ner garderoben i barnens rum. 

Solen skiner och jag vill helst vara ute just nu men har för mycket att göra till imorgon bitti.

Idag har vi varit på lilla Hugos dop det var trevligt fast vi var sena det brukar inte hända mig jag hade fått för mig att dopet var kl ett men det var visst kl halv ett vi kom bara 7 min sent (enligt min klocka).

Hugo var jätte sött och barnen hade jätte roligt dom lekte i massor med dom andra barnen.

Lite svårt att skriva idag har lite ont i ögonen vet ej varför det spänner över ögonen och jag känner mig yr inte skoj alls. 

lägger in lite bilder från idag. 

kram på er. 

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards