Alla inlägg den 18 april 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 18 april 2009 10:33

hörde denna låt på you tube nyss och fastnade direkt den är så vacker.

länkar hoppas det fungerar. 

kram carro 

http://www.youtube.com/watch?v=OWIVi_Oa4as

Av Caroline Adam Caglayan - 18 april 2009 08:18

Idag är det min underbara lilla syster Shamis födelsedag hoppas du får en toppen dag.

Kram Syrran med familj

Här kommer lite foton av min inte alltid så normala familj men vi älskar varandra det är huvudsaken. 

*  Födelsedagsbarnet Shami

* Min lille bror Yakob

* Min lilla syster Atto & våran Pappa

kram på er alla 

Av Caroline Adam Caglayan - 18 april 2009 08:04

Nu har man precis vaknat, Cassandra ser på tv och Elias sover och bUletn jobbar extra idag. 

Denna dag ser ut som följande usch låter som en lärare. hihihi.

Hur som helst dagen börjar med att jag ska tömma barnens rum idag det jag kan bära resten får gubben ta. 

Sen bär det av till ica för att införskaffa ingredienser till kvällens grillning vi ska på Thors 1 års kalas idag och grilla efteråt detta är lite uppdatering för er som inte läst gårdagens inlägg. 

sen ska vi bara ha en mysig dag och hoppas på att det kan sluta blåsa så mycket. 


Inatt har det varit en konstig natt har sovit lite orligt vet ej vad det kan bero på men har inte riktig sovit ut känns det som säkert bara legat fel. 

Nej nu är det frukost sen börja städa. 

lite foton från Elias kalas kommer här. 

trevlig dag på er kram carro 

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards