Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 10 februari 2009 16:20

Idag fick jag besök av 2 barndomsvänner till mig det var jätte länge sen vi sågs.

Vi pratade om allt möjligt och åt en jätte god äppel kaka jag gjort men som vägrade bli klar i ugnen tog lite mer än dubbelt så långt tid i ugnen än vad det stod i receptet.

Har även njutit av det otroligt fina vädret idag det var kallt men solen sken och en promenad var mysigt tyckte jag men inte min 3 åriga dotter som heller ville sitta hemma och se på tv men efter många protester och lite övertalning gick hon med på det.

Så upp till centrum gick vi men det jag inte tänkte på när jag fick min kloka ide var att det inte alltid är sandat i backen upp till centrum så vi höll på att trilla på rumpan med barnvagn och allt. (allt gick bra ingen skada skedd).

Det som återstår av en dag med städning, gäster och en promenad är nu middagen och att min man ska komma hem sen blir det unga mödrar på tv som jag inte riktigt vet varför jag fastnat för.

Så trevlig kväll så hörs vi imorgon.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards