Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 16 februari 2009 17:32

Denna dag har verkligen varit måndag med stor M.

Det började med att Cassandra vaknade kl 0600 och tyckte att jag och hennes bror skulle vakna ( Bulent hade redan gått till jobbet) detta uppskattades inte då Elias inte gillar att bli väckt och blir jätte gnällig resten av dagen  så det var bara att vänta och se vad dagen hade att erbjuda.

Trots allt kaos så här på måndagens morgon beslutar vi oss för att träffa en nära vän till mig Malin och hennes dotter Elin på öppnaförskolan så iväg går vi och tro det eller ej men båda barnen hade jätte skoj och gnällde inte ett dugg på något vi fikade och hade sång stund, Elias tyckte inte den var så jätte skoj då den krockade med hans sov tid men Cassandra lyssnade och hade rätt så skoj tror jag.

Efter det åkte vi ner till Ann och fikade på hennes jobb och lyssnade på en kvinna som berättade om kvinnojourens arbete det var mycket intressant.

Nu är det mesta lungt och Cassandra ser på Askungen och Elias leker så nu är det lung och ro.

 Bulent mår skit han har gett blod för första gången idag hos blodbussen samt att han fick järn tabletter han skulle äta min kommentar till honom var då hahaha där ser du järntabletter smakar skit (han trodde ej på mig när jag åt järntabletter när jag väntade Elias) hämden är ljuv.

nej usch vad elak jag är hoppas bara han mår bättre snart.

nu ska jag läsa runt lite på nätet om vad som hänt idag.

 kram på er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards