Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 22 februari 2009 12:00

Nu har det börjat igen.

Det var tre veckor sen Elias var sjuk i Rotas virus och låg inne med dropp.

Nu är det igång igen han sover, är förkyld i massor och kräks igen nästan allt han får i sig hoppas bara inte det går lika långt igen.

Vi kämpar med vätske ersättning och näsdroppar han har precis fått i sig lite risgröt som vi hoppas ska få stanna kvar välling kräks han bara upp trots att vi byt från 8 månaders till majs välling.

Ska nästa gång jag träffar läkaren fråga henne om det går att göra ett test för att kolla hans imunnförsvar för han är sjuk jätte ofta just kräkig och snorrig.

Min förkylning blir också den värre men den kan jag leva med.

kram på er

Av Caroline Adam Caglayan - 22 februari 2009 07:48

Usch mår skit idag har åkt på någon jobbig förkylning eller något.

vaknade imorse och var helt svullen i ansiktet och hade nästan tappat rösten samt hostar mår med andra ord skit.

Elias mår ungefär likadant han sover mest och orkar inte så mycket han dricker iallafall även om han inte vill äta så än så länge är det nog ingen fara.

Han sov inne hos sin syster inatt för första gången trodde personligen inte att det skulle gå så bra men det gjorde det, han sov från kl 2100 till 0730 i sin säng utan att vakna en ända gång. (han har aldrig sovit en hel natt förut.)

Nu sitter jag här vid datorn och försöker komma på om jag orkar göra något idag vi får se.

Just nu är det jätte lungt hemma Cassandra tjatar om att ica ska öppna så hennes pappa kan köpa rostbröd vi ska lyxa till det med fattiga riddare till frukost och en nyttig frukt skål.

Nu ska jag ta hand om min sjuka son.

Känner mig som prosit i dom sjuk dvärjarna.

Ha en bra dag kram


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards