Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 21 februari 2009 19:40

Nu har det varit lördag och en otroligt solig dag måste jag säga.

Jag och Cassandra åkte först till Jysk med Reneé, Eddvin och Bella vi handlade massor iallafall jag (ler stort).

Köpte äntligen en ny madrass åt Cassandra samt en spegel har ingen sån hemma bara den som är i badrummet vi köpte massa annat roligt också.

Sen tog vi en skön promenad från Jysk till centrum där tog vi bussen hem för vi orkade inte gå mer.

När vi kom hem fick jag ett ryck att städa lite överallt så nu är stora garderoben organiserad och Cassandras rum är nu både hennes och Elias han har nu flyttat in till sin syster får se hur det går.

Så där har vi nu möblerat om i massor tog på min stackars trasiga rygg men är man envis får man skylla sig själv.

Annars har inte mycket hänt förutom att Elias kräks lite då och då mest slem och välling han vägrar äta fast mat och är allmänt gnällig och trött han sover massor.

Hoppas verkligen inte han blir lika sjuk som förra gången då vi fick ligga inne på ks en hel helg med dropp man kännde sig så hjälplös när man så honom ligga där utan att man kan göra något.

Nu ska jag se på tv och ta det lite lungt och göra klart resten av lägenheten imorgon.

sov så gott  



Av Caroline Adam Caglayan - 21 februari 2009 07:19

Då var det lördag, igår som jag skrev tidigare var vi på öppna förskolan i kyrkan och där köpte jag ett helt kläd set åt Cassandra för 5 kr ser ut som nytt. (så glad)

Setet består av en röd polotröja, skottskrutiga tights och en klänning i svart så fint.

Idag när vi vaknade var det kaos kl 6 på morgonen Cassandra var jätte pigg  hon stog och sjöng i vardagsrummet, Elias kräktes igen andra gången sen kl 12 inatt hoppas det inte är magsjuka tror att det är för att han är förkyld för det kommer mest slem och han har ju problem med enormt mycket slem när han är förkyld. Tycker så synd om honom hoppas läkarna snart hittar ett svar på vad det kan vara.

För er som läser och inte har en aning om vad jag menar så är det så att Elias har sedan han föddes haft rosliga ljud i lungorna och stark slembildning på rönken bilderna vi tagit har han massa slem i lungorna som dom ej vet vart det kommer ifrån dom har tagit massa prover och inget har varit orsaken inte änns astma, om en vecka ska vi till öron näsa hals och kolla ordentligt eventuellt ska dom ner med en kamera.

Hoppas vi snart får ett svar lider med honom varje gång han blir sjuk och det är ofta.

Själv har jag idag lite ont i halsen och täppt i näsan får se om det bryter ut eller stannar som det är just nu.

Cassandra mår toppen och Bulent har även han lätt förkylning.

Cassandra tycker vi ska ta medicin och sova. (hon är så sött)

Dagens äventyr är att jag och Cassandra ska till Jysk och handla madrass till henne och lite annat smått till hemmet får se vad vi hittar.

Nu ska vi ta fram lite frukost och frukt med massa c vitaminer och se om det kan få liv i kroppen igen.

Innan jag går vill jag bara tacka alla för det enormt stora stödet jag får ( ni vet vilka ni är) önskar alla hade vänner som er.

Glömde skriva att nu har bröllops fotona kommit dom blev jätte fina.

För er som undrar gifte vi oss den 22nov 2008.

Kram på er och jag hoppas alla får en toppen helg.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards