Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 18 februari 2009 00:00

Idag har det varit en tanke fylld dag.

Cassandra har börjat skrika och vara helt hysterisk när man lämnar henne men får inte fram varför hon gör så. (hoppas det går över)

Sen gick jag till min psykolog och pratade ut om massa saker som har fått mig att vara nere ett bra tag nu.

Men mest pratade vi om min mor och vi beslutade oss för att det bästa jag kan göra är att maila tillbaka till henne och förklara hur jag känner och vad jag tycker och tänker om allt samt vad mina vilkor för att hon ska få vara delaktig i mitt liv är.

Det kommer blir svårt att formulera ett sådant mail då hon har en tendens att inte förstå ibland vad man menar.

Men med lite vilja ska nog detta gå bra känns bara så jobbigt att det alltid är jag som måste vara den vuxna har aldrig riktigt fått ha henne i den rollen.

Men hur som helst det löser sig (hoppas jag).

Sen åkte jag på ett rutin läkar besök och fick reda på att jag var frisk blev mycket glad då jag varit orolig en tid tillbaka över en sak.

Sen var det bara att åka hem och äta lite och lämna barnen med deras pappa för att åka ner till ABF och gå på turkiska lektioner det var mycket spännande eftersom han hade lite svårt med svenskan så det blev till att gissa sig fram ibland vad orden betydde.

Anledningen till mina turkiska studier är att min man kommer från turkiet och vi ska åka på semester till Istanbul i sommar så det vore skoj att prata lite eller i allafall förstå vad hans släktingar säger.

Nu ska jag sov kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards