Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 13 februari 2009 19:04

Nu har även otursdagen som alla kallar den snart passerat.

Jag har haft en toppen dag men den blev inte som jag trodde eller skrev tidigare.

Vi vaknade och konstaterade att städningen inte låg så högt upp på listan idag städade det värsta iallafall.

Sen gick jag och barnen till våran andra otroligt trevliga granne Reneé och fikade,jag gillar verkligen mina grannar dom är så vänliga och alltid så lätta att prata med om allt och inget.

kommer sakna dom den dagen vi flyttar (om vi gör det).

Vi åt lunch ute och firade Anns son Micke, Cassandra beslöt att vi skulle köpa rosa tulpaner åt honom så iväg till blomster butiken och leta rosa blommor, hon är just nu i en väldigt rosa och glittrig period i livet.

Elias har mest gnällt och sovit idag tror det är en till tand på gång.

Det blev inga gardiner idag orkade inte med det projektet idag får ta det någon annan gång.

När vi kom hem på eftermiddagen överraskade vi min man med en fin middag med levande ljus och blommor vi åt fläskfile provencal (mums).

Han blev så glad det roliga i det hela var att utan att veta något om våra planer hade han köpt hem semlor till hela familjen så det blev även efterrätt.

Nu sitter man vid datorn mätt som tusan och orkar knappt röra en muskel och hoppas på att vädret är fint imorgon har nämligen planer på att gå ut och åka pulka trots min ömma rumpa sen sist vi åkte isbana.

Nu ska jag umgås lite med familjen och se på tv.

Trevlig kväll och sov så gott



Av Caroline Adam Caglayan - 13 februari 2009 08:16

Äntligen fredag trodde aldrig denna vecka skulle få ett slut.

Snart är min man hemma en hel helg vi ses väldigt sällan då han kommer hem sent på kvällen och åker till jobbet tidigt på morgonen innan vi andra ens tänkt tanken på att det är en ny dag.

Planerna för dagen är att få lite ordning på lägenhten som ser ut som att den invaderats av barnens leksaker.

Sen ska vi på lunch med Ann och fira hennes sons födelsedag tror det blir Kina mat idag Cassandra älskar att äta på "fyra små rätter" för då får man ju äta med pinnar (hon är riktigt duktig måste jag tilläga) Själv har jag gett upp det projektet.

Mitt andra projekt för dagen är att sy gardiner till vardagsrummet trött på att julgardinerna hänger kvar. (skäms)

men det återstår att se hur mycket att det jag planerat som blir utfört. :)

Ha en bra dag



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards