Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 15 februari 2009 19:17

Nu har vi kommit hem från ett jätte roligt kalas grannen Reneés son Eddvin fyllde 8 år idag GRATTIS.

Det var disco och barnen verkade ha jätte skoj såg i allafall väldigt lite av min dotter som annars brukar sitta fast på mig.

Vi åt en god godis tårta gillar annars inte tårta då dom oftast består av massa grädde men denna smakade hallon (mums).

Tack för en toppen dag kram på er.


Av Caroline Adam Caglayan - 15 februari 2009 08:34

Tyvärr är det snart slut på helgen och vardagen kommer sakta men säkert och knackar på dörren.

Men söndagen har massor att erbjuda iallafall i dag.

Först ska jag och Cassandra åka till Eurostop och handla presenter till hennes kompisar en som har fyllt år och en som ska ha kalas idag,

det blir disco kalas och Cassandra har beslutat sig för att man måste ha glitter på sig om man ska på disco så idag blir det glitter jakt.

efter kalaset så blir det middag och som alltid på söndagar min kära serie Bones är helt galen i det programmet.

Ha en toppen bra dag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards