Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 17 februari 2009 00:00

idag har det varit en halv bra dag för när jag lämnade Cassandra på dagis skrek hon som aldrig förr det gjorde jätte ont inombords.

Sen gick vi hem till Mirka och fikade vi åt jätte goda bakelser måste ha receptet.

Sen efter att ha hämtat Cassandra på dagis gick vi till Öppna förskolan i kyrkan då det inte fanns något annat att göra det var jätte mysigt vi åt nybakat bröd och träffade massa ny mammor och pappor med sina barn jättte trevligt tyckte både jag och barnen att det var.

sen gick vi hem och åt middag och jag kollade min mail det var då dagen blev till en dålig dag.

Min mamma hade mailat mig hon har inte hört av sig sen den 23 nov 2008

hon har en tendens att dyka upp när hon känner för det och det tycker inte jag är ok hon har sårat mig så mycket att jag inte ser henne som en moders genstalt utan mer som en som bara finns där när man minst annar det, vet inte hur jag ska få henne att förstå att det hon håller på med inte kan fortsätta för det skadar mina barn hon kan inte komma och säga till barnen en gång per år hej jag är eran mormor och förvänta sig att dom ska förstå det är omöjligt.

Känner mig både sviken och övegiven av henne och vet inte om jag vill ha henne i mitt liv längre.

Känner mig förvirrad och ledsen men ska till min psykolog i morgon och prata så får vi se vad som händer efter det.

kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards