Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 14 februari 2009 17:28

Nu har min man kommit hem och överraskat mig med en ros och choklad. 

Tack älskling du är underbar älskar dig.

Av Caroline Adam Caglayan - 14 februari 2009 17:07

Då har det varit alla hjärtans dag och vädret har varit helt underbart.

Fick en underbar överraskning imorse min man och barnen hade gjort en fin frukost åt mig det uppskattades mycket då man sällan är den som får frukosten framdukad utan brukar vara den som gör det själv.

Efter en trevlig frukost gick vi ut hela familjen och åkte pulka och is kana det var jätte skoj att leka hela familjen i solen tyvär sov Elias i sin vagn hela tiden och missade allt roligt.

Men det kommer nog fler tillfällen hoppas bara han är vaken då.

Har aldrig sätt min man åka iskana förut så jag fick mig ett gott skratt och Cassandra ville absolut inte gå hem efter 2 timmar men som tur var ringde hennes kusin och frågade om hon fick komma över och leka så hemåt gick vi med trötta ben.

Min mans bror och hans dotter kom över på en fika och lunch det var trevligt men det såg ut som att lägenheten skulle anfalla när alla barn hade rivit ut varenda leksak i hela lägenheten men dom hade skoj och det är huvudsaken.

Efter att dom gått hem fick jag och Cassandra dans fötter och hade vardagsrums disco Elias såg lite fundersam ut när jag och hans syster hoppade runt som galningar i hela vardagsummet.

Nu är Bulent ( min man) ute och handlar middag det blir lövbiff, klyftpotatis, bea sås och grönsaker och till efterrätt blir det kladdkaka med vaniljkräm mumsigt.

Sen blir det film kväll vad vi ska se är ej bestämt.

Hoppas alla haft en toppen dag.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards