Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 24 februari 2009 19:30

idag var jag uppe och vägde Elias då han inte hade diarre längre och mådde bra sa dom att det var ok att vi kom eftersom dom hade ett klapp mellan mig och nästa person.

Han har inte gått upp så mycket han väger nu 7730g och har då gått upp 90g på en månad.

Han är 71,5 cm lång, han blir 11 månader nu den 13 mars.

Det roade vi oss med under förmiddagen och när vi kom hem fick jag lust att piffa upp lägenheten lite så en ny bordsdekoration blev det.

tycker personligen att det blev riktigt fint.

Sen har vi inte gjort så mycket mer såg konstigt nog antar att ingen missat det på nyheterna att kronprinssesan Viktoria förlovat sig.

Hoppas dom får ett lyckligt äktenskap men jag tycker lite synd om dom kan inte vara skoj med så mycket fotografer runt sig hela dagarna.

Imorgon får vi se vad som väntar om Elias fortfarande är friks ska vi på besök på Cassandras dagis ska bli spännande att se hur hon har det där och vad hon gör om dagarna.

Fotona:

Bild1: Barnen leker med sin far när dom är sjuka det var den stunden när dom orkade leka sen somnade dom båda två.

Bild 2-3 min fina dekoration till vardagsrumsbordet.

Bild4: Sura Elias som inte fick som han ville idag (han ville leka med sin syster pärlor och det tyckte varken hon eller jag var ok.

ska se lite på tv nu sen sova med stort S.

kram på er


Av Caroline Adam Caglayan - 24 februari 2009 10:22

Hittade lite sötta julfoton nu när jag gick igenom datorn.

Dessa är ifrån julen 2008.

Av Caroline Adam Caglayan - 24 februari 2009 08:31

Hejsan

Här är allt lite bättre jag är inte lika förkyld längre mår riktigt bra om man tänkter på hur jag mådde igår.

Cassandra är helt frisk nu hon kräktes bara den natten sen mådde hon bra.

Elias mår också bättre han är bara förkyld i massor magen på honom mår bra igen.  

Vore skoj att se hur stor han har blivit. Han som växer så lite varje gång.

Idag ska jag städa lite hemma om jag orkar samt vika alla kläder jag tvättade igår det blev 7 maskiner.

Min man mår inte alls bättre han mår som tidigare men jag hoppas han snart blir bättre.

Såg på unga mödrar igår och reagerade starkt på en sak en tjej på 17 år hade blivit gravid och talade om det för sin mamma att hon tänker behålla barnet.

Mamman säger då till sin dotter du får flytta vi vill inte ha fler barn här hemma så tjejen blir helt plötsligt bostads lös. vet ej vart hon fick flytta får nog reda på det idagens avsnitt.

Tycker det är helt sjukt man kan ju inte bara kasta ut sitt eget barn på gatan för att dom tagit ett tokigt beslut i livet.

Eller vad tycker ni ???

Hoppas ni får en toppen dag i snön ni som ska ut och åka pulka eller en toppen dag inne för er som inte vill trotsa kylan.

Kram på er


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards