Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 20 februari 2009 08:51

Jag fick iväg mailet igår och hon ringde senare på dagen innan jag skulle hämta Cassandra på dagis.

Jag stog på mig och sa att hon fick följa mina krav på henne och att detta var hennes sista chans orkar inte dettta mer annars samt att mina barn blir lidande om det fortsätter så här.

Kännde mig så stark när vi pratat klart för nu var allt på mina villkor och inte på hennes jag var den som bestämmde över mitt liv.

Bättre känsla kan man inte få efter allt som hänt. Vill ej gå in på detaljer.

Nu är det alltså fredag och helgen står vid dörren.

Idag ska jag och barnen städa lite hemma och sen gå till kyrkans öppna förskola då det är det enda som är öppet idag där vi bor.

Mer är inte planerat för dagen men vi får se överraskningar är alltid kul.

Imorgon ska hela familjen åka till Jysk och köpa en ny madrass åt Cassandra hon behöver det verkligen.

Sen ska vi bara ha familjemys med film och snacks och god middag jag och min man firar nämligen 5 år tillsammans imorgon tiden går så fort.

Söndagen består av vila och ute lek om vädret tilllåter (hoppas) sen ska vi till min pappa på eftermiddagen ska bli skoj har inte träffat honom på ett tag då vi båda har haft massor att göra.

Nu ska jag försöka få ordning på lägenheten.

kram hoppas ni får en trevlig helg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards