Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

massa saker

Av Caroline Adam Caglayan - 26 februari 2009 19:45

Hejsan

nu har det gått en dag sen jag skrev sist.

igår hände det massor med saker Bulent var hemma med Elias så jag och Cassandra fick lite egentid (Bulent var sjuk ej ledig) på våran egentid var vi på hennes dagis och lekte med klossar och hade jätte skoj.

Det var spännande att se hur hon har det om dagarna och hon verkar trivas jätte bra.

Sen efter dagis och hon och jag och storhandlade trodde det skulle gå åt skogen då hon var ganska trött men det gick jätte bra hon hjälpte till med att leta efter allt som stod på listan.

Tog en taxi hem då ci aldrig får med allt på bussen för tungt att bära.

Men den taxi chaffören var inte skoj alls han pratade i sin mobil nästan hela resan samt att han inte hjälpte till att lasta ur bilen han stod mest på sidan om bilen och lät mig bära ut allt själv inte alls specielt service intriktad.

Efter den långa dagen var det då dags för middag och sen iväg till min vecko kurs i Turkiska denna vecka gick mycket bättre och jag börjar sakta men säkert lära mig något. (jippi)

Idag Onsdag har det inte hänt så mycket men har varit en toppen dag.

först var Cassandra på dagis och jag passade på att städa lite hemma sen ringde Sara en god vän till mig och frågade om jag ville komma över på en fika så iväg for vi och barnen lekte och vi såg på bröllopsfotona och filmen.

Sen bjöd dom på middag det var jätte gott vi åt corn med ris har aldrig gillat corn förut men det var verkligen gott.

Tack Sara.

vi kom dit kl 1230 och var hemma kl 1920 Cassandra somnade så fort vi kom hem Elias är inte trött som vanligt vet ej vad jag ska göra för att få honom trött på kvällarna.

Jag själv är helt slut.

Imorgon är det en till lång dag då ska Ann ha barnen medans jag ansiktsmålar på sportlovs palatset ska bli skoj att se hur det går.

Ansiktsmålar ofta på såna saker som kalas och likande event.

Lite av en hobby men det är liak nervöst varje gång då man ej vet hur många som kommer.

Nu ska jag umgås lite med min man och se på tv kram på er.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Adam Caglayan - 20 april 2010 18:45

Hejsan Den nya veckan började minst sagt illa. Elias har under helgen på nätterna skrikigt och tagit sig för öronen jag har gett honom alvedon och brufen samt näsdroppar men inget har hjälpt så i går bar det av mot vårdcentralen med både mig och ...

Av Caroline Adam Caglayan - 18 april 2010 17:32

Hejsan Nu är helgen snart slut och en ny vecka börjar. Helgen har varit jätte rolig först hade vi 2 års kalas det kom massor med folk tack alla som var med vi hade jätte skoj. Elias blev så glad för alla paket han blev till och med glad när han...

Av Caroline Adam Caglayan - 16 april 2010 08:26

Godmorgon Nu är det åter en ny dag och jag hade hoppats på att solen skulle vara framme idag men nej inte då. Regnet bara öser ner och jag sitter nu i vardagsrummet i min ensamhet och njuter av tystnaden. Barnen är på dagis dom har en tidig dag...

Av Caroline Adam Caglayan - 15 april 2010 18:45

Hejsan Hoppas ni haft en bra dag. Själv har jag haft en jätte bra dag. Klarade trafikskolans data tester så nu har jag bokat teori prov och uppkörning. Det är nervöst men jag tror det kommer gå bra. Idag har jag förutom varit på trafikskola...

Av Caroline Adam Caglayan - 15 april 2010 07:31

Godmorgon Nu sitter jag här igen och hoppas egentligen att man fick sova men barnen ska till dagis och jag ska till körskolan och försöka klara det sista testet så jag kan boka uppkörning och teori prov. Det känns så overkligt att man snart har k...

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards