Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 1 mars 2009 08:47

Då var det Mars och förhoppningsvis går vi mot ljusare tider.

Igår var Cassandra hos Ann och handers dom åkte till skansen och hade jätte skoj.

Hon sov över där i natt känns så tomt när hon inte är hemma ska hämta henne snart så känns det nog bättre igen har mycket svårt att lämna bort mina barn även om det bara är för någon timme. (vill ej gå in på detaljer)

Men jag jobbar på det och varje gång bli lättare och lättare.

Inatt har varit en jobbig natt Elias har gnällt igenom hela natten vägrat sova.

Hans mage är som den är vill inte riktigt göra som vi vill men nu har vi slutat med majs välling för den verkar inte hjälpa och satt in nutramigen istället hade lite hemma från tiden då vi kollade om han var mjölk intolerant.

det verkar fungera då han har fått behålla vällingen hela natten. jippi.

Idag ska vi städa lite innan vi hämtar Cassandra kunde ej göra det igår då min rygg gjorde ont igen. sen hämtar min man Cassandra och vi andra gör oss i ordning för att gå till min pappa och mina syskon ska bli kul att träffas igen alla har så mycket att göra så det blir väldigt sällan vi träffas synd tycker jag.

Nu ska jag försöka äta lite frukost men ha en bra dag kram på er.

Njut av solen om ni har någon där ni är.



Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards