Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 5 mars 2009 09:21

Igår när jag ringde till stället jag köpt telfonen av sa dom att det bara är att lämna in på service i närmaste butik utan kostnad eftersom jag haft den i mindre än ett år.

Vill bara tillägga att den nu funkar ganska bra men är lika knäpp som innan Elias attack mot den.

Det har varit glapp i laddar hålet ganska länge så det får dom fixa tycker jag.

ska lämna in den imorgon.

Var även hos Annelie igår och som vanligt mår man helt underbart när man går därifrån önskar alla hade en som henne i livet.

Sen blev det lunch med Ann och tyvärr ingen fika med Linda.

Jag har konstaterat jag är nog en fika galning det är så skoj och mysigt på ett sätt.

Idag gick det bra att lämna Cassandra på dagis men lite gnäll men det skadar ingen.

Ska iväg på ett möte med styrelsen snart har ingen ork men vad gör man inte för grannskapet.

Efter vi hämtat Cassandra på dagis ska vi hem till en vännina till mig och fika som synd är så flyttar dom snart till Norge inte skoj alls.

Emma en annan nära vän till mig kommer över med ett köksbord och stolar idag som vi köpt av dom så ikväll blir det att fixa till lite i köket.


jag och min man har nu planerat klart för semstern nästa sommar vi planerar alltid lite mer än ett år innan så man hinner spara lite till resan.

Så nästa sommer åker vi till Detroit för att besöka mina kusiner, min faster och min farmor.

Jag har varit där en gång tidigare den var 1999 så det var ett bra tag sen jag såg dom sist.

Min man har aldrig varit i USA och ser fram emot det jätte mycket.

Men usch vad det kostar att resa dit så det blir att snåla ett tag framöver.

Men det är det värt.

I år åker vi till Turkiet för att besöka min mans släktingar där har jag aldrig varit det ska bli så spännande vi kommer vara borta i 22 dagar så jag hoppas man är utvilad när man kommer hem för att åter arbeta.

Usch vad trött jag är Elias vägrar sova på nätterna blir galen snart.

Hoppas ni får en bra dag kram på er.

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards