Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 23 mars 2009 20:40

Nu är jag helt färdig vill bara ramla ihop i en hög och sova.

Men vill även påpeka att dagen har varit jätte skoj.

Vi var först hos våran trogna vän Mirka och lekte och fikade.

Sen gick jag och barnen och hälsade på Cassandras dagis kompis har bara träffat dom på dagis förut så det var spännande att lära känna dom utanför dagis miljön och som jag hade hoppats på var dom otroligt trevliga vi stannade jätte länge barnen lekte och hade skoj tro det eller ej men Elias gnällde inget alls under tiden vi var där trodde han skulle vara jätte trött och grinig då han inte sovit något på hela dagen.

utom lite på morgonen.

Men till min stora förvåning gick det bra.

Vi vuxna fikade och pratade om allt mellan himmel och jord.

Hoppas man fått en ny vän det är alltid trevligt.

Cassandra vissade många sidor idag som jag aldrig sätt förut och alla var positiva hon var så (stor) idag ville så gärna pyssla om dom små det brukar hon göra men inte så mycket när det är flera barn.

Efter denna långa men roliga dag var det bara att rusa till affären som jag glömt bort att göra under dagen.

Så vi fick i oss någon middag det blev pasta och sås idag mums.

Jag han dock ej äta något när maten var klar så Bulent fick ta och äta med barnen för jag skulle på möte på dagis ett tema möte det var jätte skoj och lärorikt.

Det var ett tema om genus, tecken tal och något mer jag glömt va det heter usch då är hjärnan trött.

Imorgon blir det en resa till eurostop med några mammor det ska bli skoj bryta vardagen lite.

Nej nu ska jag fortsätta se lite på tv först nu är det annorlunda familjen och efter det spårlöst.

Sov så gott hörs i morgon kram carro

Av Caroline Adam Caglayan - 23 mars 2009 07:16

I Lördags som ni nog vet var vi på loppis jag och Cassandra vi hittade massa fint för knappt inga pengar alls. Så skoj borde gå på loppis oftare.

Sen när vi kom hem tog vi det bara lungt och åt tacos till middag så gott det var jätte länge sen vi åt tacos.

Igår var vi hemma hela dagen och städade samt tvättade kläder hela dagen det blir ganska mycket kläder efter en vecka.

Startade städdagen kl 0630 och var klar runt 1700 så en hel dag.

När nu den fina helgen är slut vad tror ni man vaknar till på morgonen jo snö där utanför fönstret är det snö igen ska denna vinter aldrig ta slut vi vill ha vår kan inte vädret förstå det någon gång.

Idag ska vi till apoteket och köpa mat till Elias han går på special välling och nu ska vi testa en annan sort hoppas han gillar den.

dags att byta blöja men vi hörs ska nog hinna skriva lite mer idag.

kram på er.




Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards