Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 6 mars 2009 07:18

Igår var jag hemma hos en kompis och fikade vi hade jätte trevligt barnen lekte och vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord.

Usch vad mycket te jag drack.

Cassandra fick massa kläder som hennes dotter växt ur tack så jätte mycket.

Vi var där så länge att jag glömde bort tiden och missade Emma och hennes sambo som skulle komma över med bordet vi köpt av dom som tur var var Bulent hemma.

Idag ska vi till områdes kontoret och välja tapeter till hallen och vardagsrummet.

För på måndag kommer en besiktningsman och kollar var orsaken till min fukt skada ligger sen börjar dom med renoveringen.

Det blir renoverat i badrum, hall, vardagsrum eventuellt i Cassandras rum.

Efter den turen så åker vi till Väsby och lämnar in min telefon på lagning och tar en fika med min svärmor.

Sen är det bara hem och sortera alla saker här hemma och packa i kartonger.

Det lär ta ett tag med 2 barn som gärna vill hjälpa till :)

Nej nu ska vi göra oss iordning för dagen

kram på er


Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards