Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 17 mars 2009 07:33

Godmorgon

Igår kväll när vi hela familjen sitter och tittar på tv och fikar lite händer det som i mitt huvud inte får hända.

Elias trillar och slår sig.

Det började med att Han stod vid bordet och lekte som han jämt gör bankar med saker och har jätte skoj så vi tänkte inte så mycket på det utan lät honom fortsätta att leka ståendes vid bordet.

Då från ingenstans släpper han taget om bordet och trillar med ansiktet mot bordskanten innan vi hinner fånga honom slår ha u läppen och näsan så det börjar blöda Cassandra får panik och blir jätte rädd för sin bror hn har som jag mycket svårt för blod jag springer rutn som en tok efter ha lämnat över honom till Bulent för att leta bomull och sterilt vatten.

Bulent torkar rent och jag går för att trösta Cassandra som sitter i våran säng och inte vågar gå fram till sin bror som är jätte ledsen.

På mig själv dunkar hjärtat jätte fort har som ni nog förståt väldigt svårt att se blod i verkligheten.

Allt gick så fort när han ramlade och man känner sig så dum även fast man vet att man inte kan förutse såna saker men ändå man känner sig så hemsk.

Idag är allt helt ok med näsan och läppen lite svullen bara men han verkar inte bry sig om det.

Han har fortfarande gegiga ögon på morgonen men inte under dagen konstigt då jag fått för mig att man brukar gegga i ögonen hela dagen när man har ögoninflamation jaja vi får se vad det blir av det.

Hosat gör han fortfarande och är lite förkyld annars är han på bättrings vägen.

Cassandra är frisk hostar nästan inget alls på natten och är bara lite snuvig så idag ska hon till dagis tror hon skulle må bra av att umgås lite med sina vänner.

Idag ska jag nog inte göra så mycket utom att muttra över det dåliga vädret och städa lite om jag orkar har sovit fel så min nacke är helt stel.

nu ska jag äta lite frukost sen bär det av till dagis.

kram på er

och hoppas dagen blir toppen.



Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards