Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 12 mars 2009 16:26

Nu har vi precis kommir hem från vårat lilla äventyr.

Jag hittade en fliströja till Elias och en tröja med tillhörande skjorta åt mitt kusin barn som jag ska skicka under veckan med massa kort och annat smått.

När vi är påväg hem från affären beslutar sig Cassandra och hennes kusin som är 5 år sig för att hennes kusin ska sova över hos oss så där kommer det oväntade besöket in i bilden.

Så nu sitter jag här med tre barn och det är hur lungt som helst helt otroligt.

Imorgon ska vi till Linda på fika om jag förstor det hon skrev rätt.

Hoppas det går bra att vi kommer med en till person.

nu ska jag förbereda middagen det blir köttfärsås och spagetti hur det nu stavas.

jaja ni förstår vad jag  menar iallafall.

Kram på er får se om jag hinner skriva något ikväll annars hade en mysig kväll på er.

kram carro


Av Caroline Adam Caglayan - 12 mars 2009 11:20

Idag bär det iväg till Eurostop med svärmor och barnen samt deras kusin ska bli trevligt med lite miljö ombyte.

Cassandra är fortfarande förkyld och har ont i halsen men jag hoppas det stannar hos henne och inte hoppar vidare sen till Elias.

Vill att mina barn ska vara friska nu.

Samt att jag längtar efter våren jättemycket.

Gjorde en skoj grej på nätet idag.

Carro som super hjälte det var riktigt skoj.

bild finns så klart :)

nu ska jag göra oss iordning för avfärd men ni får ha det så bra.

kram på er

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards