Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 20 mars 2009 07:18

Idag är jag jätte trött Elias sov inte så bra inatt heller och Cassandra drömde halva natten.

Usch vad segt allt känns idag.

Men det är ju fredag och äntligen är helgen här.

Idag ska jag inte göra så mycket eventuellt ringer jag en vän och frågar om vi ska fika tror nsätan jag blivit beroende av att ha en daglig fika stund med mina vänner.

Det förgyller dagen om man säger så.

Synd att inte solen är framme idag hade behövd solen jätte mycket idag.

Sitter och lyssnarpå en låt min kusin har lagt upp på sin blogg den är så fin den heter: Fleet Foxes - Mykonos.

Imorgon ska vi hela familjen åka till Arlanda och titta på flygplan barnen tycker det är jätte skoj och nu när Cassandra vet att vi ska flyga tycker hon det är extra skoj.

Nu ska vi äta frukost och plocka lite hemma.

Ha en bra dag kram carro

Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards