Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 27 mars 2009 10:12

Idag har jag en funderar dag.

Satt och funderade lite på allt och alla vid frukosten imorse och en sak slog mig varför är inte folk glada för det dom har det finns dom som medvetet väljer den dåliga vägen i livet istället för den bra som vissa har som uppdukat för sig.

Samt att jag stör mig på att vuxna ibland kan bete sig som idioter hur kan man inte vara glad för sitt barn skull är det inte det som är en del av föräldrarskapet eller har jag fått det helt om bakfoten.

Önskar alla bara kunde stanna upp och se sig runt omkring innan dom beslutar sig för olika saker ibland kan man fatta ett beslut i livet som inte är så bra och som senare ej går att göra ogjort det är då bättre att tänka sig för en gång extra innan man tar det stora steget vilken riktning det en må vara.

Jag har själv i vissa stunder i mitt liv valt fel väg men jag har haft den turen att få en chans till och rätta till det och jag jobbar än idag jätte hårt för att få tillbaka vissa i mitt livs förtroende igen.

Önskar idag att jag hade stannat upp ett tag och bara reflekterat över det som hände just då och hade nog inte suttit men skuld känslor idag om jag gjort så.

 Har även folk i mitt liv som sårat mig otroligt mycket (vuxna) som än idag ej kan stå för det dom gjort och det tycker jag att man som person ska klara av att göra våga stå för felen man gör i livet ingen är perfekt men alla kan rätta till sina misstag.

Hoppas ni fick er en liten funderare.

Kram Carro




Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards