Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Caroline Adam Caglayan - 11 mars 2009 07:16

Då var det onsdag halva veckan har gått.

Idag är Cassandra hemma från dagis för att hon hostar och har ont i halsen även fast det är en vanlig fökylning känns det inte rätt att sckika henne till dagis när hon kan vara hemma och ta det lungt och bli frisk.

Så även idag är dom 2 moster mot varandra vet inte vad det är men dom ska hela tiden brottas och riva ner saker blir galen.

Inatt har jag haft en halft som halft sömnlös natt har legat och viridit och vänt mig och inte kunnat få ro i kroppen vet ej varför brukar bli så ibland.

Så nu är jag jätte trött.

Skulle till Annelie idag men hon ringde igår kväll och sa att även hon är sjuk så vi får ta det en annan dag är nog bäst vill inte ha med mig båda barnen dit och Elias för han förstår inget ännu men Cassandra skulle nog bara undra varför vi är där och varför jag säger allt som jag säger där borta (känsligt).

Cassandra är så rolig igår kväll när vi satt och tittade på tv efter middagen sa hon "Mamma vet du jag kan bli arg men då ger du mig en kram så blir jag glad igen sen kan vi leka"  Så är så sött.

Måste bara tillägga hur svårt ska det vara att ta med sig matlådan till jobbet vet inte hur många gånger gubben glömt den hemma och jag sitter här med hur många matlådor som helst (gör en till mig och barnen med) och när man ringer och frågar varför han inte tagit med den så säger han jag behöver inte för han har med sig mackor varför ska man då anstränga sig blir galen på honom ibland.

så nu har jag fått ur mig det också åter till dagen.

Idag ska jag tvätta lite den tar nämligen snart över mitt badrum (hahahahah).

Sen vet jag inte riktigt vad som händer ingen har ringt och frågat om vi vill fika ännu så vi får se om vi fikar hemma eller hon någon vän.

Vill bara påpeka att Cassandra inte är så sjuk som det låter hon är förkyld och det har bara satt sig i halsen.

mums har precis ätit upp min frukost nybakat bröd bakade massa bröd igår kväll så gott.

nu ska jag ta tag i tvätten.

Kram på er.




Presentation

Omröstning

Brukar ni lämna kommentarer i bloggarna ni läser?
 Aldrig
 Jämt
 Ibland
 Sällan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards